Click me!!

Followers

All I'm going to do here is share. For all my dear frens... Enjoy reading!!!

Thursday, February 26, 2009

S.E.R.A.B.U.T

Tetiba serabut dtg lagi..huuuhh
Mula la nak pening2...
Mula la nak sakit2 badan....
Terbeban ke?...huh
Kosong...blank....
Tak tau pikir ape....
Bosan..penat...
Dulu i suka satu puisi nie..
puisi dr filem indon...

Best sangat....
Nie dier i dh jumpa...

Aku lari ke hutan, kemudian menyanyiku
Aku lari ke pantai, kemudian teriakku
Sepi… Sepi dan sendiri aku benci.
Aku ingin bingar. Aku mau di pasar.

Bosan aku dengan penat,
dan enyah saja kau, pekat!

Seperti berjelaga jika aku sendiri
Pecahkan saja gelasnya biar ramai
Biar mengaduh sampai gaduh

Ahh.. ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang
di tembok keraton putih
Kenapa tak goyangkan saja loncengnya?
Biar terderah,
atau… aku harus lari ke hutan belok ke pantai?


Note: sebenarnye ape tujuan entry i nie..apa2 ajala...

5 comments:

wahdi said...

teringat puisi ni masa kat masuk2 MMSC dulu huhu..suka part ada labah2 putih!
Roha hantar MP3 puisi tu kalau ada lagi plss

.:mUnies:. said...

macam pernah ku dengar puisi ini

Nooroha said...
This comment has been removed by the author.
rohamia said...

enggak ada MP3 nya fahad...gue cuma dengerin di IMEEM...kalau kamu mahu kamu bisa donlod saja...hehe

http://www.imeem.com/people/PTd-Kd2/music/Lmp-m-7O/ada-apa-dengan-cinta-puisi-rangga/

wahdi said...

oooooo
maksih ya, gue langsung dengerin nih!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Klik me!