Click me!!

Followers

All I'm going to do here is share. For all my dear frens... Enjoy reading!!!

Tuesday, February 3, 2009

Sambalku dh cukup masin

Nak cerita nie...tp malu...ala cite jela..hehe...i nie mmg dh agak lama tak memasak...dulu penah masak sambal ikan bilis...hosmate kata sedap...so mlm td i try nk buat lg...tp kali nie mls nak blend cili kering...so pi beli chili packet..nampak mcm sedap....kaler mcm cili yg kita blend sendiri...owh dgn semangat..i msk sambil menyanyi2 lagi...dlm 15-20 min...yeay dh siap...n hidang...dgn hasrat nak bwk bekal utk esok pagi...i kalau msk mmg belagak mcm terer...tak rase pn...tup2 rase..masyaallah masin gile...masin mcm kena tumpah garam...huhuh...nasib la tak bwk bg rase kat kawan2..kalau tak buat malu jela...rupa2nya chili packet tu mmg dh masin..so kalau msk takyah la bubuh garam...tula tak baca...sambal ku dh ckup masin ...dh ckup masin...lalalal....

5 comments:

MamaNabilahs said...

cukup??..or "termasin?" eq "terlebih masin"

rohamia said...

MamaNabila:

hehe..terlebih masin plak...x pandai msk...mamanabila bleh la share resepi yg sedap2 utk org tak pandai msk nih...

rohamia said...

Mamanabilahs:

Sape Mamanabilahs nie erk...maybe bleh invite sy utk visit blog anda..hehe

jellyna said...

aku baru nak tanya ko sape mamanabilah, ingat ko kenal, aku rasa dia kawan sue

suhanazainal said...

dia kawan aku dan kawan korang juga. aku pun tak dijemput masuk blog dia. :-(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Klik me!