Click me!!

Followers

All I'm going to do here is share. For all my dear frens... Enjoy reading!!!

Friday, November 20, 2009

Suatu kebetulan....

Yer mungkin nie satu kebetulan..
Mungkin mmg benar...
Dulu penah gak dgr kata2 nie...
"bile kita tetiba saje kuat mengingati seseorang..pasti dia juga
sedang mengingati kita"...
betul ke?
Tp hari nie...i rase mcm ade kebenarannye kot..
sbb it's happen to me byk kali...
with the same person...
we all mmg tak penah berhubung...tak kirala
msg or fb or cll...since kisah dulu...
and hope that i takkan berhubung ngan dia lg...
but bile i really ingat n sometimes smpi terbawak2 dlm mimpi..
the next day....or beberape hari selepas itu...
sure si dia akan cll...and said the same thing...
It's that satu kebetulan...
hemmm....
lately mmg i really teringatkan dia...
and today..si dia call...
hmmm...mcm tau2 je...


really teringat but I'm sure it's doesn't mean anything...

3 comments:

suez said...

ehem ehem....

mamadhea said...

sue nie...ehem2 plak dia ye...

Mohd Riziqin Hill said...

musim ingat mengingat kot~ ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Klik me!