Click me!!

Followers

All I'm going to do here is share. For all my dear frens... Enjoy reading!!!

Monday, July 6, 2009

Mee Rebus Tapah ( Warung Kita)

On the way balik dr cameron highland singgah makan mee rebus tapah yg di promote oleh pengacara warung kita astro...ms tgk show tuh kat tv..mcm sedap..agak teliur la...tu yg cari gak restoran mee rebus tapah nie....nak rase gak sesedap mee rebus johor ke...hehe

ha nie dia restoran Mee Rebus Tapah...





Owh still takleh lawan mee rebus johor mak i la....i gve u 2 star only....huhu

Mmg susah nk jumpa mee rebus ,mee bandung, lontong and soto yg sedap setanding ngan yg ade kat Muor n BP...apsl ek...

6 comments:

chuopa said...

aku kekadang sedikit tension dgn mee rebus, atau mee bandung yg jauh lari rasanya. roha, ada pesanan dari kebaya kau. "jgn lupakan daku: hehehee

rohamia said...

hahaha....owh ko nk kata aku gemok la ek...uwaaa....btul choup kebaya peach ku....aduhai...

chuopa said...

aku tak kata ko gemok lah, tapi kiter kan pernah mengukir kata untuk saling mengingati. wahhh...

roha, nak sket kledek tu, aku suka sgt pls..... (aku tade kebaya, takper) hehehe

wahdi said...

Hanya Mee Bandung dr Muar sahaja paling LAZAT di Dunia..WAH!!!

Roha, ur Mum sedap masak mee rebus eh?, anaknya agak2 pandai masak gak tak? OPSS

rohamia said...
This comment has been removed by the author.
rohamia said...

choup-jom pi cameron beli keledek..aku beli skit je wei...tp aku nasihatkan ko tak yah la mkn....heheh..nanti tak muat kebaya..

fahad- yup...yg paling lazaatttt...x try lg masak mee rebus...but I'm sure I got the natural talent from her...bleh caya ke?...haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Klik me!