Click me!!

Followers

All I'm going to do here is share. For all my dear frens... Enjoy reading!!!

Friday, October 16, 2009

Ape kes?

suke..tak suke...suke..tak suka...
beli..tak..beli..tak...beli...tak...
nak...xnak...nak...xnak...nak...taknak...

diaplikasikan mengikut bape jumlah syiling rumah...
atau manik2 kat gelang...atau ape2 jela
yang bilangannye byk n tidak diketahui jumlahnye....

Bile sesuatu tu mmg disukai n nak sgt...
cr benda yg membuatkan akan dpt jawapan suka...
hahaha..w/pn tu satu penipuan...
tp mcm buat2 tak tau je....haha
tak ke gile....ape tujuan tak taula
untuk kepuasan hati kot....

arini tetiba i buat keje nie lg
mengira diantara nak atau xnak...
menggunakan button2 yg ade kat keayboard nie...
haha....cik roha ..cik roha...
suke hatila..janji puashati kan....
lalalalala

2 comments:

suhanazainal said...

first time aku dengar ade org cani. aku ingat cume lakonan drama omputeh aje (kira kelopak bunga: shelovesme, shelovesmenot), rupe2nye in reality memang ade. kire siling, manik, KEYBOARD. hebak la lu roha. hehehe....

rohamia said...

haha...kan..tak tau aku dpt idea tu dr mana...tu bile buntu aku tak tau nak pilih ape...last solution...tp kdg2 mcm aku ckp la..bile aku nak sgt....aku akan buat smpi dpt jawapan nak..cheating skit..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Klik me!