Click me!!

Followers

All I'm going to do here is share. For all my dear frens... Enjoy reading!!!

Tuesday, January 20, 2009

Maaf tak sengaja

insiden nie belaku smlm time i nak balik dr ofc..time tuh br lepas hujan lebat, so ade la bahagian jln yg agak becak skit. Sedang asyik masyuk i berborak ngan ofc mate sambil drive...i lalu la kat kawasan yg becak dek kerana hujan lebat td....dengan selambanye i lalu jela...tup tup....debussssss...air terpercik...i terpandang sebelah..alamak kesian nye abg motor nih....serius i tak perasan ade motor kat sebelah tuh...n tak sangka plak becak tu dalam...then depan tu plak traffic light....huh...ms tu i btul2 rase beslah n takot kalau2 abg tuh benti sebelah n maki i...tp nasibla dia pn buat tak tau je..trus bentikan motor kat depan keta i ms time traffic light merah....tp serius sgt..ms tu kalau bleh mmg i nak pi kat abg tu..nk say sorry sbb i tak sengaja...lagi2 bile tgk dier basah kuyup sambil mengibas2 baju nye yg basah kuyup kena air..huhu....



Buat abg motor...sorry sy tak sengaja...

Cik Roha len kali kalau drive tue pandang2 la skit kiri kanan yer...huhuuh..jgn asyik borak jerk....

1 comment:

suhanazainal said...

berdasarkan loghat dia, aku rase aku tau sape akak yg duduk sebelah ko tu. hehe....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Klik me!